torstai 8. joulukuuta 2011

thursday

Istun junassa nyt neljättä tuntii matkalla Turkuu. Oon niin onnellinen et Anna parani, illal on niin bileet, vikan kerran tänä vuonna koko bändin kera! I'm so happyface.

Tää aamu oli jännä. :o Heräsin ovikelloo puol 10, en avannu. Kymmenelt menin suihkuu lauleskelee ja ovikello soi taas, sit kuulu lukon ääni ja askeleita. Kelasin läpi kaikki kel on avaimet mun kämppää. Nappasin pienen pyyhkeen pesukoneen päält ja avasin suihkuverhon, vessan ovi oli auki ja siin ovel seiso neljä miestä! O.O Ne oli huoltomiehii ja ilmotti et mun kylppäri menee käyttökieltoo ja joudun käymää kellaris vessas, koska mun vedet valuu alakerran lamppuliikkeesee. Seisoin rappukäytäväs pyyhe päällä, shampoot päässä ja yks kehtas tokasta "sä et ainakaa paljoo ujostele"... -.- Menin naapurii suihkuu, niitten ovikello soi ja neki sai kylppärin käyttökiellon. Iltapäiväl nää samat miehet tuli keskeyttää mun hiusten kiharruksen ja repii mun vessanpöntön irti. Että näin.

Ostin eilen The Secret -kirjan, meinasin pyytää sitä joululahjaks mut en malttanu venaa. Sain ton TIGIn kiiltosuihkeen Monskulta viikonloppuna ku se ei tarvinu sitä.

Kivaa torstai-iltaa muruset!

xoxoIida


Ei kommentteja: