perjantai 30. joulukuuta 2011

memories of grandparents







Oivoi mun ilta on taas venähtäny pitkäks, leikitää et nyt on viel perjantai, koska tää postaus liittyy tähän päivää eli siis eilisee. Nukuin yli puoleepäivää ja olin ihan koomassa koko iltapäivän, kattelin mm. Vauvan tarinaa ja Morsiandieettii neloselta, tykkään noist ohjelmist tosi paljon! Illal mentii iskän kans käpylää ukin ja mummon vanhalle asunnolle kattoo tavaroit mitä halutaa säästää ja mitkä menee kierrätyksee. Nappasin muistoks ukin vanhan hatun, mummon korvikset, kaulakorun, kellon, hopeisen pitkän neuleen ja huivin + molempien vanhat passit. Iskän sisko (eli mun kummitäti) ja sen mies on joululomalla Suomessa ku ne asuu Saksassa, ni oli kiva nähä niitäki pitkäst aikaa! Ne on yrittäny ettii mummon korurasiaa, mut ei oo löytäny sitä mistää, epäilykset iskee vanhojen naisten vakipiilopaikkaa eli liinavaatekaappii.. Saa nähä löytyykö niitä koskaa ja minkälaisii aarteita sielt löytyykää... Mun serkku Sannaki oli siel, koska nykysin sen äiti Ritu asuu siin asunnos. :-)

Kymmenen mais lähin käymää tos viereises kuppilas, Sam´s pubissa, moikkaamas viel iskää ja kumppaneit. Ne on tänää juhlimas uutta vuotta ku pienet on huomen niillä ja niil on yli 1000 pientä ilotulitetta. Iskä ja Eetu oli koko aika hakees mulle juomista tiskilt eikä millää meinannu mennä perille et meikä juhlii vast huomenna ja oon vaa hetken siellä! Olin siel alle tunnin ja kotona oon miettiny pääni puhki mitä puen päälle, miten meikkaan ja miten laitan hiukset huomenna ku mennää Heinille ja Jerelle. Oon vissii aika tylsä, mut oon rakastunu mun OBH Nordican lainerautaa ja niihin kiharoihin mitä sillä saa aikaa, joten päädyn ehkä niihin ja pinkkii jumpinii? :-)

Pikkuhiljaa voisin yrittää hipsii nukkumaa, eilen valvoin vissii puol viitee ku mahaa koski ja oksetti ku olin syöny lähestulkoo pelkkää suklaata koko päivän. Polttakaa noi suklaat, en pysty enää ees kattoo niitä, yök. 

Nukkukaa hyvin muruset!! <3

XOXOIida

Ei kommentteja: