tiistai 11. lokakuuta 2011

seven things about me

1. kiittää tunnustuksen antajaa.
2. antaa tunnustus seitsemälle bloggaajalle
3. ilmoittaa näille seitsemälle tunnustuksesta.
4. kertoa seitsemän satunnaista asiaa itsestään.

Sain tän tunnustuksen Henssiltä, Tiitulta ja Ellulta, joten KIITOS!
Mien anna tätä nyt kellekkää, annan kaikille vapaat kädet tehdä tän jos siltä tuntuu. :--)


1. Aina ku oon himassa ja puhun puhelimee, meen sänkyy peiton alle lämpösee makaamaa. Mulla on myös pakkomielle saada katkasta puhelu sen päättyessä. Iphone on maailman ihanin puhelin. <3


2. Oon saanu Anna Abreu -baittarin leiman otsaa, oli kyseessä sitte blogin anonyymit tai koulukaverit. Puhuttii tästä Annan kans Joensuussa viime lauantaina, se vaa pyöritteli päätää ja sano ettei pidä välittää tollasista, se on ihan sama mitä pukee päällee, aina jollaki on samanlainen. Samalla puhuttii Annan TTK'n ekan lähetyksen smokkiasusta, siitäki nous kauhee kohu, vaikka se oli tarkoituksenmukanen kunnianosotus. Maltan tuskin oottaa mitä siitä aletaa puhuu seläntakana ku otan pidennykset. But I don't care anymore.


3. Vihaan kotitöitä ylikaiken!!! Etenki tiskaaminen on täyttä tuskaa, onneks Masa on ihana ja yleensä auttaa mua siinä. Imuroiminen ja kaikki muu viel menettelee, mut tiskaaminen.............................


4. Rakastan ketsuppia.. ok, ootte sillee et hyi helvetti, mut oikeesti NAM! Äitin ex-miesystävä Juha oli ihan samanlainen ku miä, se laitto kans jokasee ruokaa ketsuppii ja PALJON. Sillon meiän perhees meni pullo ketsuppii viikossa....... :--D Mitä enemmän, sen parempi ja käyttäkää luovuutta!


5. Valmistuin lähihoitajaks 1.6.2011, ja oon ennen ja jälkee sen työskennelly vanhuksien kanssa. Oon aina arvostanu iäkkäit ihmisii, mut tässä työssä se arvostus kasvaa viel entisestää. Eilen iltavuorossa juttelin erään 95-vuotiaan rouvan kanssa mun synttäreistä, kelattii et meillä on ikäeroo 76 vuotta, HUH! Ihan turhaa kukaa puhuu mistää 20- tai 30-vuoden ikäkriiseistä, koskaa ei oo liian myöhästä toteuttaa unelmiaan. :'') Miäkää en oo yhtää varma et aionko olla koko loppuelämääni hoitoalalla, mut se on selvä et jos tälle alalle aion jäädä, ni haluun työskennellä ikäihmisten parissa.


6. Mulla on kauhee talvitakkikriisi! Nyt ulkona pärjää viel nahkatakilla ja kaulahuivilla, mut katotaa pari kuukautta eteepäin, puhumattakaa niistä -35 asteen pakkasista..... HYI. Oon pari edellist talvee selviytyny nahkatakilla, mut se on ollu täyttä tuskaa. Oisko kellää mitää ideoita?


7. Ollaa Masan kans muuttamas Kouvolaa ens vuoden alussa, ja meillä tai ainaki mulla on muutamii toiveita ja tarpeita sen saralta; lemmikit pitää ehdottomasti saada mukaa, tiskikone tai tila sellaselle, parveke ja mahdollisimman läheltä keskustaa kämppä. Ei mitää räikeitä värejä, neutraalit vaaleet pinnat olis ihan unelma niinku mulla nyt on! AAAAA ois ihana päästä jo sisustamaa. :''')

xoxoIida

Ei kommentteja: