maanantai 31. lokakuuta 2011

I'm alive, I'm back


Moikkamoi! En oo kirjotellu tänne pitkää, pitkää aikaa. Oon itseasias nyt pitkäst aikaa kunnolla omassa kotona ja koneella, viime viikot on ollu pelkkää reissailuu! Tykkään! Pari viikkoo sitte lähin torstaina 13.10. Helsingin kautta Turkuu viikonlopun Viking Line Amorelloille, tarkotuksena oli tulla sunnuntaina kotii, mut suunnitelmat vähä muuttu. Päädyin pariks päiväks Mynämäelle ihanien ihmisten seuraa ja tiistaina matka jatku Silja Europalle! Ehin olla kotona keskiviikko-torstai-välisen yön ja torstaina 20.10. reissailu sai vähäks aikaa ainaki päätöksen Tavastialla! Mukaa mahtu niin paljon ihanii muistoja ja naurua, mut myös tosi paljon epätoivoo ja kyyneliä. Toivon et tähänki tilanteesee päti lause: asioilla on tapana järjestyä. Jotkut tietää, kaikkien ei tarvikaa, onneks.

Avatarin ja Voldemortin lapsi, Avamort

Mitähän muuta? Mun rakas mummo nukku pois pari viikkoo sitte sunnuntaina ja hautajaiset oli viime viikon tiistaina. Vaikka on tullu itkettyy ja ikävöityy, loppupeleis oon kuitenki helpottunu et mummo on vihdoin saanu rauhan ja päässy maallisista murheista ja kivuista parempaa paikkaa. Rest on peace love. <3 Olin koko viime viikon hautajaisten jälkee Masan kanssa, Karhulassa ja Myllykoskella. Käytii muutaman kerran Kouvolassa, mätettii roskaruokaa (yyh), käytii kattoos Tartunta leffateatteris ja vaa chillailtii. Sunnuntaina näin mun pikkusii Sinii, Essii ja Elinaa pitkäst aikaa Kouvolassa, ootte ihania. <3 Käytii heses syömässä, juoruttii ja oltii vinopäitä.. eiku? :-) Haikeista tapahtumista huolimatta mul oli tosi kiva viikko, eikä ainakaa Masalla oo varaa sanoo ettei mulla olis sille aikaa! ;)

Toissaviikonloppuna olin äitillä yötä vahtimas Sennii et äiti pääs pitkästä aikaa viihteelle kavereittensa kans, oli kiva pitkäst aikaa viettää "koti-iltaa" pikkusisarusten kanssa. Nukuin sohvalla ja aamulla Senni tuli ennen kaheksaa ja vaati Titi-Nallet pyörimää. Se on maailman sulosin ku kuuntelee musiikkii ja muodostaa niistä omii laului, esim. Samuli Edelmannin Ei mitään hätää -biisiä Senni laulaa "Eeeeeeei hätämää...". :''D <3 + Titi-Nalle-laulelut, en kestä, rakkaustyttönen. Oon nähny täs parin viikon aikana serkkujaki, Lindaa ja Nikoo! Tykkääntykkään! :-)

Mul on kauhee stressi tän blogin suhtee, haluisin tehä jokasesta keikasta ja asiasta omat postaukset, mut saa nähä miten saan kahlattuu ne läpi! Oon pahoillani täst tauosta, kiitos et jaksatte pysyy mun lukijoina mun laiskuudesta huolimatta! Luv. <3



ps. Ens viikon keskiviikkona tää tyttö ottaa suunnaks Espanjan !! <3 Jenna
pps. Oon ihan hulluna bodypaintingii, ja pitkän harkinnan tuloksena tilasin äsken itelleni pari värii ja sivellintä !! :'')

xoxoIida

Ei kommentteja: