tiistai 5. helmikuuta 2013

Hair Fashion Winter 2012/Spring 2013


Yllä oleva kollaasi on huonolaatunen kopio mun Muoto ja tyyli -kurssin koulutehtävästä, jossa piti nuuskia ja ottaa selvää tulevista muoti-ilmiöistä hiusten saralla viime vuoden loppupuolella. Kaikkea en oo kuvaa löytäny enkä saanu mahdutettua, joten en väitä et pelkästää noi olis tällä hetkellä muodikkaita. Suorat/lyhyet otsatukat, supersileät poninhännät, siistit/pörröiset nutturat, laineet, lettikampaukset, polkat, keskijakaukset, punaisen eri sävyt, liukuvärjäykset, luonnolliset värit, pastellisävyt, korkeat tupeeraukset, näyttävät hiuskoristeet... Oon varma et jokaselle löytyy jotaki tästä tän hetken muodista, ite oon ainaki superihastunu noihin letteihin ja laineisii! Mitä mieltä ootte tästä ideasta blogin puolella. kiinnostaisko teitä jatkossa nähä enemmän millasii töitä ollaa tehty koulussa? :'')

Love, Iida

6 kommenttia:

Henssi kirjoitti...

Kiinnostaaaa!:)

Anonyymi kirjoitti...

Tykkään iha sika paljo lukee sun blogii :) tää on mun lemppari blogi! ja eniten tykkään lukee niit Annan keikka postauksii, harmi ku se on vaa nyt lomal :( mut ihan mahtava blogi<3

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä blogi muuten, paitsi vähän useammin voisit kyllä tulla postailemaan! ;)

Anonyymi kirjoitti...

mooi:) ku sulla on semmoset punoskiilakorkkarit mis on semmone kukkanauharusetti päällä (abreulla samanlaiset kengät) niin osaisikko sanoo et onks mulle 37 vai 36 hyvä koko ku matalis kengis on 37 ja sit korkkareis 36..mut mietin kusiin on se takaremmiki... mitesulla menee se koko? tai jos viittisit kertoo mikä koko sul on ja mitaasen kengän pituude :D

Anonyymi kirjoitti...

ois tosi ihana jos postaisit ainaki pari kertaa viikossa :)
ku kuitenki tää on mun lempi blogi nii en kestä tämmösii pitkii taukoja, haha :)

Iida kirjoitti...

Kiitos ihanista kommenteista! <3